Sunday, February 6, 2011

nanti dh jmpa aku beri tajuknya

Kekadang kita akan terasa bersalah sesangat bila kita kehilangan orang yang kita anggap kawan.  Tapi adakah semuanya kerana salah kita. Atau kerana sikap kita yang tak ingin kehilangan itu berlaku. Amat sukar kan..., bila sesuatu yang terasa sangat dikesali tetapi kita seolah-olah tidak boleh untuk merasakan penyesalan itu

Mungkin kerana sikap aku yang terlalu mendesak, kelam kabut, tak reti bahasa, suka buat keputusan sendiri maka dengan itu terlerailah satu ikatan atas dasar kawan????????. Kerana semuanya bermula dengan sikap akukah??? Wahai kawan yang pernah ku kenal ketika aku masih mentah dalam kehidupan remaja. Jika ku kaji dan ku ulang masa itu...kau apa kurangnya..? Sikap kau yang suka berdiam yang tak boleh kubaca apa yang tergambar dihatimu. Lalu ku tinggalkan kau begitu sahaja tanpa pesan tanpa berita.

Salahkah aku ketika itu? Memang ku akan rasa aku yang betul sebab kau memang akan diam seribu bahasa apatah lagi untuk mencariku. 

No comments:

Post a Comment